Хід уроку
Організація класу
Мотивація навчальної діяльності
Емоційне налаштування.
І знову дзвоник кличе в клас,
Знання нові чекають нас.
Ми дуже любим рідну мову,
Її мелодію чудову,
Тож починаємо урок, нехай знання ідуть вам впрок.
Психологічна настанова на урок. Вправа «Самоналаштування».
Я зможу сьогодні добре працювати на уроці!
Я – творча особистість!
Я бажаю успіхів на уроці і собі, і всім однокласникам.
Гра «Збери слово».
Розгляньте малюнки. У третій рядок впишіть букву відповідного слова, порядок якої зазначено у 2-му рядку. Прочитайте утворене слово.
Бесіда. Повідомлення теми та мети уроку.
Словникова робота.
Хвилинка каліграфії.
Гімнастика для очей.
Завдання 1-3. Розглянь малюнки. Чи пов'язані вони між собою? Поясни, чому ти так вважаєш? Розкажи, що відбувається на кожному малюнку.
Фізкультхвилинка.
Завдання 4. Приготуйся скласти розповідь про пікнік за малюнками. Прочитай слова у словниковій скарбниці. Підкресли ті, які підходять для твого твору.
Завдання 5. Напиши розповідь за малюнками і складеними запитаннями. Використай слова зі словникової скарбниці. Розпочни із заголовка.
Підсумок
Рефлексія
Пояснення домашнього завдання.
Намалюй, чим би ти хотів /хотіла займатися на пікніку.