Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Уважно розгляньте малюнки. Пригадайте, що таке інформація та повідомлення.
Продовжить речення:
1.Відомості стосовно осіб, предметів, фактів, подій, явищ і процесів навколишнього світу - це .................................
2.Певна послідовність сигналів різної природи: звуків, букв, символів, зображень, жестів тощо- це ......................................................
№2:
Теоретичний блок
Види повідомлень | Приклади повідомлень |
Текстові | Статті, реферати, проза та вірші, листи |
Числові | Температура повітря, швидкість вітру, сила землетрусу, висота гори, вік людини, відстань між містами |
Графічні | Графіки, діаграми, піктограми, дорожні знаки, малюнки, картини, фотографії |
Звукові | Оголошення по радіо, сигнали автомобіля, дзвінок на перерву, музичні твори, сміх дитини |
Умовні сигнали | Кивання головою на знак згоди, жести мови глухонімих, сигнали світлофора, сигнали семафорної азбуки на флоті |
Спеціальні | Запис математичних формул і фізичних законів, рівнянь, їх розв’язань; запис формул речовин, хімічних реакцій; нотний запис музичного твору; запис ходів партії шахів; повідомлення, записане з використанням азбуки Морзе або шрифту Брайля для сліпих |
Комбіновані | Поєднання кількох із зазначених вище. Наприклад, реферат, що містить графіки; оголошення по телебаченню; малюнки з підписами; відеокліпи |
Види повідомлень | Приклади повідомлень |
Візуальні | Форма предметів, колір, тексти, малюнки, скульптури, візуальні сигнали |
Звукові | Музика, спів птахів, доповідь, усне спілкування |
Тактильні | Твердий хліб, гладка поверхня |
Нюхові | Різкий запах, їдкий запах диму, запах парфумів |
Смакові | Солоний огірок, солодка цукерка, гіркий перець |
Комбіновані | Тверде червоне солодке яблуко, кінофільм |
№3:
Завантаження файлу
Уважно розглянь інфографіку.
Поміркуй, з якою метою створено цю інфографіку.
Перейди за посиланням і прочитай статтю https://www.nas.gov.ua/UA/Messages/Pages/View.aspx?MessageID=8105
Створи на основі інфографіки та статті усне повідомлення (аудіофайл), дотримуючись таких вимог :
1) повідомлення за формою має бути - зверненням до друга, який не любить читати, бо не бачить в цьому ніякої користі;
2) у тексті потрібно вжити звертання та вставні слова (МАБУТЬ, ОЧЕВИДНО, НА ЖАЛЬ, БЕЗПЕРЕЧНО, ПО-ПЕРШЕ, ПО-ДРУГЕ, ДО РЕЧІ, ОТЖЕ).
3) одне речення має бути питальним, одне спонукальним, одне окличним, інші розповідними, неокличними.
4) мета створеного усного повідомлення - довести користь читання та його позитивний вплив на розвиток людини.
5) з'ясуй, користуючись будь-яким доступним джерелом - словником чи пошуковою системою Гугл, значення слів емпатія, ментальне здоров'я, фізичний стан, стрес і заміни їх словами більш зрозумілими твоїм одноліткам.
6) прикріпи аудіофайл, скориставшись інструкцією https://youtu.be/2J8YEvipS9E
№4:
Вільне введення тексту
Створи письмове повідомлення " Що читають діти під час війни і як це допомагає долати стрес" на основі даної діаграми.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: