Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Артзаняття як засіб самовираження
»
Взяти участь Всі події

Розв’язування прикладів та задач в межах 20

Математика

Для кого: 1 Клас

22 проходження

1 запитання

15.01.2022

44

0

Опис уроку:

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

Треба всім нам привітатись:

– Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку, маленькі дупки!

Я вас вітаю, люблю, пізнаю,

Бо ми живемо в одному краю.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Діти! Ми до лісу сьогодні йдемо, поспішайте!

Увагу, фантазію, речі збирайте,

Бо ліс той казковий,

Там звірі живуть,

А шлях туди сходами чисел зовуть.

  • Разом із звірятами ми повторимо назви чисел другого десятку, розв’яжемо приклади та задачу

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Гра «Заведи машину»

До лісу ми поїдемо на ось цих веселих автомобілях.

(на кожної парті іграшковий автомобіль)

Щоб вони завелися, треба назвати колір кожного автомобіля.

-Ось ми і приїхали до Лісової школи і щоб нам скоріше прийти до звірят, давайте порахуємо ось ці ялинки від одного до 20 (лічба “ланцюжком”).

— Лисиця від мисливців тікала, сліди хвостом замітала. Так поспішала, що навіть наші математичні знаки повитирала. Відновіть рівності. Розтавте правильно знаки.

6 ? 4 ? 1 =3 8 ? 2 ? 1 = 7 2 ? 4 ? 2 =8

2 ? 1 ? 5 =8 3 ? 5 ? 4 = 4 7 ? 1 ? 6=2

  1. Гра «Подарунки для звірят»

Лічба двійками до 14; трійками до 15.

В гості треба брати гостинці. Ось і ми взяли гостині для звірят. Давайте швидко їх порахуємо (морква для зайчат; грибочки для їжачка та білок; ягідки для пташок)

  1. Гра «Хто в будиночку живе?»

В казковому лісі є галявинка, на якої стоять будиночки чисел.

Давайте подивимося які числа там живуть. Показати число, в якому;

1 дес. 2 од.; 1 дес. 4 од.; 1 дес. 3 од.; 1 дес. 5 од.; 1 дес.

Ось ми й пришли (таблиця «Лісова школа»)

  • Ми у лісі, друже, глянь,

Повен ліс див-дивувань:

Тут звірів навчають

У справжнісінькій школі

Учитель-сова, посміхніться доволі.

Руханка.

Раз, два – дерева!

Три, чотири – вийшли звірі!

П’ять, шість – пада лист!

Сім, вісім – птахи в лісі!

Дев’ять, десять – он сунички

Підвели червоні личка.

  1. Гра «Числа загубились»

Час нам зошит відкривати,

Починаємо писати. (робота в зошитах).

  • Звірята на листочках писали числовий ряд.

Подув вітерець і деякі числа загубилися. Поверніть їх на місце.

10

12

15

  • Записати числовий ряд від 10 до 15 в зошитах.

  1. Робота за таблицею. (складання прикладів)

  • Звірята дуже полюбляють малювати. У них є багато олівців, які треба порахувати. Будемо складати та розв’язувати приклади.

10 + 3 = 1313 – 3 =10

10 + 4 = 1414 – 4 =10

10 + 5 = 15 15 – 5 =10

(складаємо за допомогою паличок)

  1. Робота над задачею.

Разом з ведмежатами ми прийшли до річки. На березі сидять жабки.

Давайте про них розв’яжемо задачу.

На березі сиділо 14 жабок. 1 жабка стрибнула у воду.

Скільки жабок залишилося на березі?

  • Про кого задача? (про жабок)

  • Скільки жабок було? (14)

  • Скільки стрибнуло у воду? (1)

  • Залишилося більше чи менше? (менше)

  • Як дізнатися скільки залишилося? (14 – 1 = 13)

(Записати розв’язок на дошці та в зошитах)

  1. Повторення назв геометричних фігур.

  • У лісі звірят різних ми зустрічали,

Кого з них малюнки оці нагадали?

Із яких геометричних фігур цих звірят склали?

Задачі для кмітливих.

Діти, на дереві сиділо 5 горобців і 3 синиці. 4 птаха полетіло. Чи був серед них хоча б один горобець?

IV. Підсумок уроку.Реалексація.

  • У лісі казковім сьогодні бували:

Числа всі спритно ми рахували,

Друзям найменшим допомагали,

Між тим, для себе знання здобували…

Ви сьогодні молодці. Оцініть свою роботу сонечком, якщо урок був цікавим та зрозумілим. Намалюйте хмаринку, якщо виникали труднощі. Урок закінчено. Дякую за роботу.

Завдання №1 Вільне введення тексту

— Лисиця від мисливців тікала, сліди хвостом замітала. Так поспішала, що навіть наші математичні знаки повитирала. Відновіть рівності. Розтавте правильно знаки.

6 ? 4 ? 1 =3 8 ? 2 ? 1 = 7 2 ? 4 ? 2 =8

2 ? 1 ? 5 =8 3 ? 5 ? 4 = 4 7 ? 1 ? 6=2

Рефлексія від 19 учнів

Сподобався

19 0

Зрозумілий

19 0

Потрібні роз'яснення

18 1
Нещодавно скористалися