Мета: вчити порівнювати предмети за довжиною; розвивати вміння знаходити однакові ознаки предметів; закріпити кількісну лічбу; — виховувати уважність.
Конструктор уроків
Мета: вчити порівнювати предмети за довжиною; розвивати вміння знаходити однакові ознаки предметів; закріпити кількісну лічбу; — виховувати уважність.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
1. Гра «Склади потяг»
Діти розглядають вагончики. Як дізнатися, чи однакові вагончики за розміром?
Висновок: між собою однакові за розміром червоні вагончики, так само — сині.
Але потяги не зможуть вирушити в подорож, тому що немає дороги.
2. Гра «Збудуй дорогу». Скільки всього доріжок? (Порівну).
Яка доріжка довша? Чому червона доріжка довша від синьої? Чому синя коротша за червону?
3. Фізкультхвилинка.
4. Гра «Завантаж потяг». Необхідно завантажити вагони, але вантаж у вагоні має бути однаковим за формою, розміром, кольором.
5. Вправа «Чарівні палички». У дітей на столах паперові смужки та конверт. — Палички однакові за довжиною чи різні? Вони кольорові чи ні? Необхідно розфарбувати довгі палички зеленим кольором, короткі — жовтим.
— Яких паличок більше: довгих чи коротких? Запропонувати скласти в конверт палички, однакові за кольором та довжиною.
6. Підсумок.
Збудуємо дорогу для потяга з паличок
Який потяг був найдовший? Потяг якого кольору коротший? Якого кольору довша дорога? Чому?
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: