Мета:
вчити дітей порівнювати предмети за кількістю;
формувати уявлення про поняття «один», «багато»;
працювати над умінням узгоджувати числівник «один» з іменниками;
виховувати прагнення працювати самостійно
Конструктор уроків
Мета:
вчити дітей порівнювати предмети за кількістю;
формувати уявлення про поняття «один», «багато»;
працювати над умінням узгоджувати числівник «один» з іменниками;
виховувати прагнення працювати самостійно
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Інформація до відеопрезентації
1.До нас на заняття завітала лялька Катруся.
Поглянь на неї. Якого кольору у неї сукня? Який у неї настрій? Як ти здогадався/лась?
- Лялька Катруся принесла коробку з іграшками. Скільки їх? (Багато)
- Скільки у Катрусі ведмедиків? Зайченят? Літаків?
- Чого більше? повітряних кульок чи машин?
- Чого менше: кубиків чи зайчиків?
- Чого більше ведмедиків та автомобілів?
2.Гра "Будь уважним". Діти уважно слідкують за картинками. Якщо на картинці намальовано один предмет (іграшка), діти повинні плеснути, діти повинні плеснути в долоні один раз, а якщо багато - затупотіти ногами.
3.Математична гра "Знайди зайве". Діти уважно дивляться на зображення, називає який предмет зайвий (за кольором, величиною, формою)
4.Фізкультхвилинка
5.Гра "Запрошення на чаювання"
Запропонуйте дітям почастувати чаєм ведмедиків.
- Скільки чашок слід приготувати, якщо приходить один друг? А якщо багато друзів?
- Чи всім ведмедикам вистачило чаю? ? (Допомогти порівняти 3 ведмедика і 2 чашки: дитина має дійти висновку, що одному ведмедикові не вистачає чашки). Скільки потрібно поставити чашок?
6. Підсумок. Плесніть у долоньки стільки разів, скільки у вас носиків. Тупніть стільки разів, скільки у вас пальчиків.
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: