Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Cтворення лепбуку: етапи, способи, інструменти
»
Взяти участь Всі події

Порядок купівлі товарів у різних магазинах. Соціально-побутове ррієнтування. СПО

Спеціальна та інклюзивна освіта

Для кого: 5 Клас

0 проходжень

4 запитань

10.05.2022

78

0

Вміст уроку:

Завдання №1 Теоретичний блок

У продовольчих магазинах завжди можна придбати основні продукти харчування. В цих магазинах є різні відділи: гастрономічний, балаклійний,молочний, хлібний, кондитерській тощо.

У кожному відділі є набір своїх продуктів. Так, у відділі «Балаклія» продаються різні крупи, цукор, борошно, чай, олія тощо. У відділі «Молочний» - молочні продукти. «Хлібний» - чорний та білий хліб,, батон, лаваш, булочки тощо.

Перед тим  як відправитися до магазину за покупками, потрібно разом з батьками чи старшими родичами чітко визначитися: які продовольчі товари необхідно придбати, скільки і на яку суму грошей.

У магазині спочатку знайдіть необхідний відділ, же продається кожен з вам потрібних товарів.

Роздивіться, чи є такий товар, запитайте його ціну і порівняйте з ціною, що узгодили дома.

Зверніть увагу, де знаходиться каса. Вона може бути у кожному відділі чи одна на магазин.

Після такого попереднього ознайомлення можна розпочати придбання необхідного ля вашого дому товару.

Завдання №2 Вільне введення тексту

Встав пропущенні букви:

Ч...к,   маг...зин,     супе...марк...т,   тов....р,

Завдання №3 Вільне введення тексту

Визнач порядок купівлі товару, склади ключове слово.
М – Заздалегідь подумай, що би ти хотів купити.
А – Запитай продавця про якість товару, про терміни гарантії.
А – Розглянь товар на вітрині, зверни увагу на вартість.
И – Візьми чек, перевір по ньому здачу.
Г – Звернися до продавця з проханням показати товар.
Н – Поклади чек на зберігання.
З – Оплати покупку.

Слово: __________________________

Завдання №4 Вільне введення тексту

Прочитай текст, встав  підходящі за змістом, пропущені слова:

Слова: Ввічливо, відділ, товар, голосно, здачу, що виходять, черга, вітрину.


Пропусти людей, ____________________________________з магазину. Пройди в потрібний __________________________ .  Вибираючи ________________, дивись на ціну. Не спирайся на ___________________, не торкайся до неї пальцями. Якщо є _________, запитай останнього. Стоячи в черзі, не штовхайся, ___________________не розмовляй.  ___________ звернися до продавця, чітко називай назва товару і його кількість. Розплатись за товар, перевір  _____________________________, візьми чек.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Корекційно-розвиткове заняття з соціально-побутового орієнтування (СПО) Складене згідно з програмою з корекційно-розвиткової роботи для 5-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх закладів, Л. І. Остапенко, Л. І. Тарновська. Може бути використане у роботі з дітьми, що навчаються на інклюзивній формі навчання.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0