Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Техніки релаксації для дітей та підлітків: як навчити знімати стрес через рух і звук
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Поль Верлен – «король» символізму. Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні»

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Тема Поль Верлен – «король» символізму. Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні»

Мета: ознайомити здобувачів освіти із життєвим шляхом Поля Верлена, його творчим доробком; осягнути філософію, світогляд генія; розкрити сутність його світосприйняття; пояснити основні аспекти новаторства митця; поглиблювати уявлення учнів про поезію як вид мистецтва, їхні знання про поетику французьких поетів-символістів; розвивати навички виразного читання поетичних творів, аналітичне мислення, вміння робити логічні висновки на основі самостійного «занурення» у світ поезії; виховувати естетичний смак, формувати почуття гуманності та людяності.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Повторення матеріалу

Що таке символізм?

Символізм — одна зі стильових течій модернізму, що виникла у Франції в 70-х pp. XIX ст., а в українській літературі поширилася на початку XX ст. Основною рисою символізму є те, що конкретний художній образ перетворюється на багатозначний символ.

Як літературний напрям символізм зароджувався в опозиції до реалізму. Символісти вважали, що сутність світу не може бути пізнана за допомогою раціоналістичних засобів, а доступна лише інтуїції, що розкривається через натяк, осяяння. В основу естетичної системи символізму покладено символ як засіб уникнення повсякденності, досягнення ідеальної сутності світу - краси. Символ не був винаходом символістів, але такої вирішальної ролі у художній творчості він не відігравав ще ніколи. Слово у символізмі - натяк, образ - загадка.

ВОЛТ ВІТМЕН увійшов в історію світової літератури як найоригінальніший поет-новатор, «король» символізму, що здійснив стрибок над прірвою років у майбутнє поезії; автор однієї поетичної збірки, яка стала справою всього життя митця і предтечею авангарду ХХ століття;

Співець новітньої цивілізації й технічного прогресу, трубадур Нового світу і нової поезії, він здійснив справжню «революцію» у віршуванні, намагаючись поставити мову поезії врівень із часом і шаленим ритмом життя (спочатку це шокувало його сучасників, він не став метром за життя, але пізніше мав вплив на багатьох поетів), про себе поет говорив: «Я весь не вміщуюся між черевиками та капелюхом» 

2:

Теоретичний блок

Життєвий і творчий шлях Поля Верлена

3:

Теоретичний блок

4:

Теоретичний блок

5:

Теоретичний блок

«Поети не народжуються випадково… Вони летять на землю з висоти…» Сьогодні ми з вами лише наблизилися до великої таємниці Всесвіту митця. Ми наблизилися до розуміння душі, яка прагнула земної гармонії, і, не знаходячи її в оточуючому світі, творила цю гармонію з себе, виливаючись віршованими рядками своїх поезій… Чуйна і вразлива душа Поля Верлена страждала і плакала від болю, нагадуючи плач скрипки, смичком якої була доля поета, що зривала з її струн сумні і світлі осінні пісні…

6:

Завантаження файлу

  1. Опрацювати матеріал підручника с. 171 - 176

  2. Вивчити напам"ять " Осіння пісня" с. 173 - 173 ( переклад на вибір) - прикріпити

Рефлексія від 3 учнів

Сподобався:

3 0

Зрозумілий:

3 0

Потрібні роз'яснення:

3 0
Рекомендуємо

Йоганн Вольфганг Ґете (1749–1832). Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей». Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король».

Йоганн Вольфганг Ґете (1749–1832). Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей». Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці  Й. В. Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король».

1039

Аватар профіля Цецура Віктор Сергійович
Зарубіжна література
9 клас

30 грн

Йоганн Вольфганг фон Гете "Вільшаний король", "Травнева пісня"

Йоганн Вольфганг фон Гете "Вільшаний король", "Травнева пісня"

148

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Зарубіжна література
9 клас

25 грн

Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання:

Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання:

218

Аватар профіля Балабан Олег Костянтинович
Зарубіжна література
7 клас

53 грн

Андрій Малишко. „Пісня про рушник”. Відомий український поет і його пісні, що стали народними.

Андрій Малишко. „Пісня про рушник”. Відомий український поет і його пісні, що стали народними.

396

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

33 грн

Роздвоєність душі Лукаша

Роздвоєність душі Лукаша

111

Аватар профіля Удовик Надія Іванівна
Українська література
10 клас

25 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

680

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

503

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

7217

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

1055

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

1197

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас