Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Попрацюйте з інфографікою . Перегляньте «Модель цивілізації майбутнього» (малюнок вгорі)
Виконайте усно літературний диктант з самоперевіркою. Вставте пропущені слова у тексті. Перевірте себе за покликанням. Режим доступу: https://cutt.ly/9tUJwvv
Айзек Азімов народився………року у ……….. Коли йому було три роки, його сім'я виїхала до…………. Зростав Айзек Азімов на творах улюбленого письменника………………
У школі Айзек Азімов виявляє схильність до ………………… Закінчує школу в ……..років. У …..років одержує диплом бакалавра хімії. Під час навчання в університеті він починає активну…………….. діяльність.
Айзек Азімов був не лише письменником, а й талановитим ………….. Має ……почесних наукових ступенів і відзнак різних університетів світу.
Всесвітню славу принесли йому саме ……………твори. За своє життя А. Азімов створив їх аж понад ……!
Складіть паспорт – анкету головного героя твору (за таблицею, яка знаходиться нижче). Під схемою є текст - підказка, яким ви можете скористатися для того, щоб заповнити таблицю.
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Айзек Азімов «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
Художня література як одна з форм духовної дiяльності людини. Різновиди образів. Аналіз художнього твору.
Рей Дуглас Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні. Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.