Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Навчання на природі: пригоди просто неба
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві. Виразне читання.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

.........Про Бредбері можна сказати словами Айзека Азімова:

«Щоб виправ­дати свій погляд на майбутнє, письменник розбирає потенційні  загрози, які чатують на нас, і показує, до яких серйозних наслід­ків вони можуть призвести. Але письменник не каже: ось що не­ минуче має статися. Він каже інше: ось що може статися, коли ми  не вживемо заходів; якщо ж ми хочемо уникнути загрози, візь мі­мося за справу сьогодні, адже завтра вже може бути запізно».


Таблиця Роман-попередження

Автор уловлює оком письменника-фантаста і відображає у своєму творі механізми, за допомогою яких держава

-  маніпулює суспільством, формує з нього безлику масу.

- Один із найважливіших чинників, які роблять можливим запуск механізму такої маніпуляції,— відмова людства від читання книг.


..............Це роман про ТЕМА важке

прозріння особистості в

тоталітарному су­спільстві.

Віра й надія письменника на

порятунок світу пов’язані  з людиною,

що прозріває та стає на шлях боротьби.

Один із по­жежників — Ґай Монтеґ  

............... Головна мета твору ІДЕЯ —

підвести читача до думки про те, що  науково­технічний прогрес не тільки несе добро, але, на жаль, не­ рідко призводить до втрати загальнолюдських цінностей.


............Рей Бредбері показує ТЕМА ,

що будь-­яка людина може змінитися, 

 було б лише бажання.

............Зображаючи основні аспекти

маніпулятивного впливу держа­ви

на особистість через ЗМІ

(засилля екранної продукції розва­жального характеру, віртуалізація реального життя та зворотний  процес сприйняття віртуального як реального, інформаційне пе­ренасичення тощо),

автор ІДЕЯ застерігав читачів, вказуючи на пробле­ми, які стали очевидною реальністю вже через 20–30 років після написання роману. 


................«Роман “451° за Фаренгейтом” надає яскраву картину суспільства, яке боїться смерті, але намагається зовні здаватися щасливим, у якому в людей багато механізмів і пристроїв, проте повністю відсутній доступ до великих ідей і книжок, здатних дати можливість мислити самостійно. Коли суспільство вірить, що воно зможе якимось чином уникнути смерті, насправді воно все більше наближається до неї».

Девід Моген, американський літературний критик 


.......................................До вашої уваги ........................................

2:

Тестування

.....................Пройдіть тест.....................

.............за статтєю підручника.............

Література ХХ-ХХ1ст. Бредбері. 9 клас
8 квітня 2020
0 0
Аватар профіля Стезенко Оксана Вадимівна
22
Аватар профіля Стезенко Оксана Вадимівна
Зарубіжна література
9 клас
12 150 39 0
22

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

7 0

Зрозумілий:

7 0

Потрібні роз'яснення:

7 0
Рекомендуємо

Урок виразного читання №2. Виразне читання напам’ять поезій В. Симоненка.

Урок виразного читання №2. Виразне читання напам’ять поезій В. Симоненка.

441

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

33 грн

Урок виразного читання №1. Виразне читання напам’ять віршів Т.Шевченка, Лесі Українки.

Урок виразного читання №1. Виразне читання напам’ять віршів Т.Шевченка, Лесі Українки.

284

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

35 грн

Урок виразного читання №2 творів Т.Шевченка

Урок виразного читання №2 творів Т.Шевченка

248

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Урок виразного читання №2. Виразне читання напам’ять і коментування найцікавіших епізодів повісті «Дорогою ціною» М.Коцюбинського.

Урок виразного читання №2. Виразне читання напам’ять і коментування найцікавіших епізодів повісті «Дорогою ціною» М.Коцюбинського.

212

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

Практичне заняття. Організація влади та суспільства в імперії. Держава, людина та релігія

Практичне заняття. Організація влади та суспільства в імперії. Держава, людина та релігія

13

Аватар профіля Штагер Тетяна Миколаївна
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)
6 клас

200 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

676

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

500

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

7170

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

1045

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

1186

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас