Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Здійснення наших бажань — запорука успіху. Але бажання й наміри людина має аналізувати з урахуванням можливостей. Для самовдосконалення велике значення має сила волі. Її потрібно виховувати в собі постійно: не пасуй, коли не розв’язується задача. Не вдається відразу — відпочинь і знову берися. Не зумів
розібратися сьогодні — з’ясуй завтра. Не знаєш — запитуй, не вмієш — вчися. Роби не тільки те, що хочеться, а перш за все те, що ПОТРІБНО.
«ХОЧУ» — це бажання. Але у людей є певні обов’язки, виконання яких допомагає іншим задовольняти свої бажання, потреби.
Трапляється так, що деякі наші бажання важко здійснити, бо вони суперечать бажанням інших людей або спільним бажанням групи (сім’ї, класу тощо). Наприклад, що робити, коли хочеться бавитися у дворі, а мама просить допомогти прибрати у квартирі, піти до крамниці тощо?
Для того щоб мати змогу краще здійснювати свої бажання і задовольняти потреби, слід добре вчитися, багато читати, набувати різних навичок, зміцнювати своє здоров’я та фізичну силу.
ПЕЧИВО (Прочитати)
Мама висипала на тарілку печиво. Бабуся весело задзвеніла чашками. Володя й Мишко всілися за стіл.
— Діли по одному,— сказав Мишко.
Хлопці вигребли все печиво на стіл і розклали його на дві купки.
— Порівну? — запитав Володя.
Мишко перевірив очима купки.
— Порівну. Бабусю, налий нам чаю!
Бабуся подала чай. За столом було тихо. Купки печива швидко зменшувались.
— Смачне! Солодке! — говорив Мишко.
— Угу! — відгукнувся з повним ротом Володя.
Мама і бабуся мовчали. Коли все печиво було з’їдено, Володя глибоко видихнув, погладив себе по животі та виліз із-за столу.
Мишко доїв останній шматочок і подивився на маму — вона розмішувала ложечкою непочатий чай. Він поглянув на бабусю — вона жувала скоринку хліба...
Що слід зробити хлопчикам, аби виправити ситуацію?
Рефлексія від 24 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)
Роберт Шеклі «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.