Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Навчання на природі: пригоди просто неба
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Лінійні алгоритми

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
Теоретичний матеріал:
Інформатика. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.
Автори: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В; Київ “Генеза” 2022 р.
Відео-урок (Марина Конколович @user-cf4yf3tv9r): https://www.youtube.com/watch?v=4qRaEwY0da8
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Опрацюйте теоретичний матеріал:

Лінійним називають алгоритм, в якому всі команди виконуються послідовно (нема розгалужень і циклів). Це алгоритм, який складається з однозначної послідовності дій.

Схематичне зображення лінійного алгоритму:

06001xlt-e1e6-457x558.png

ПРОЄКТ — ЦЕ ЗАДУМ, (ПРОБЛЕМА, ПЛАН) ТА НЕОБХІДНІ ЗАСОБИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ З МЕТОЮ ДОСЯГНЕННЯ БАЖАНОГО РЕЗУЛЬТАТУ.

Перегляньте відео-урок:

2:

Теоретичний блок

Пригадайте!

В середовищі Scratch можна: додавати та видаляти блоки з командами, копіювати і переміщувати блоки з командами, змінювати значення в обраних командах тощо.

  • Для переключення мови в Scratch оберіть зображення глобуса у верхньому лівому куті:

  • Для додавання команд групи Олівець натисніть кнопку у лівому нижньому куті вікна Scratch:

Зберегти виконаний проект в Scratch можна, якщо виконати команду:

Файл => Вивантажити на ваш комп’ютер (Зберегти)

Збережений на комп’ютері проект можна також відкрити в середовищі Scratch:

Файл => Завантажити з вашого комп’ютера (Відкрити)

10.PNG

3:

Вільне введення тексту

9 з 9 балів

Практична робота:

Створіть проект малювання квадрату у середовищі Scratch за посиланням: https://scratch.mit.edu

Скрін виконаного завдання прикріпіть до цього завдання.

Приклад:

06001y8a-01c2-297x757.png06001y8l-efa7-476x354.png

Рефлексія від 11 учнів

Сподобався:

11 0

Зрозумілий:

11 0

Потрібні роз'яснення:

11 0
Рекомендуємо

Лінійні алгоритми

Лінійні алгоритми

227

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Створення лінійних алгоритмів

Створення лінійних алгоритмів

221

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Побудова лінійних алгоритмів

Побудова лінійних алгоритмів

243

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Створення лінійних алгоритмів (робота зі звуком)

Створення лінійних алгоритмів (робота зі звуком)

498

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Створення лінійних алгоритмів (рух об`єктів)

Створення лінійних алгоритмів (рух об`єктів)

576

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1010

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

849

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1085

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

337

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

473

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас