Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Конспект заняття з ознайомлення дітей раннього віку з природним довкіллям "Зима снігу намела"

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Розширювати і збагачування інтерес дітей про пори року та їх циклічність. Звертати увагу на сезонні зміни в природі. Розвивати сенсорно-пізнавальні здібності засобом дидактичної гри під час ознайомлення з об’єктами неживої природи зокрема снігом; знайомить з його властивостями; залучати дітей до простих порівнянь та елементів експериментування; стимулювати використання в діалогічному мовленні слів холодна, холодні, краплинка; розвивати пам'ять, увагу, мислення, дрібну моторику пальців рук.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Розширювати і збагачування інтерес дітей про пори року та їх циклічність. Звертати увагу на сезонні зміни в природі. Розвивати сенсорно-пізнавальні здібності засобом дидактичної гри під час ознайомлення з об’єктами неживої природи зокрема снігом; знайомить з його властивостями; залучати дітей до простих порівнянь та елементів експериментування; стимулювати використання в діалогічному мовленні слів холодна, холодні, краплинка; розвивати пам'ять, увагу, мислення, дрібну моторику пальців рук.

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

100 з 100 балів

Самостійне виготовлення сніжинок з паперової серветки

Опис, який учні побачать після проходження уроку

Розширювати і збагачування інтерес дітей про пори року та їх циклічність. Звертати увагу на сезонні зміни в природі. Розвивати сенсорно-пізнавальні здібності засобом дидактичної гри під час ознайомлення з об’єктами неживої природи зокрема снігом; знайомить з його властивостями; залучати дітей до простих порівнянь та елементів експериментування; стимулювати використання в діалогічному мовленні слів холодна, холодні, краплинка; розвивати пам'ять, увагу, мислення, дрібну моторику пальців рук.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Проводи зими. Створення багатофігурної композиції «Проводи зими»

Проводи зими. Створення багатофігурної композиції «Проводи зими»

1935

Аватар профіля Мінич Світлана Миколаївна
Образотворче мистецтво
4 клас

19 грн

"МОЄ ДОВКІЛЛЯ"

"МОЄ ДОВКІЛЛЯ"

186

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
1 клас

44 грн

Як Максимко зиму шукав.В.Грінчак.Робота з дитячою книжкою.

Як Максимко зиму шукав.В.Грінчак.Робота з дитячою книжкою.

1164

Аватар профіля Шаповал Тетяна Сергіївна
Літературне читання
4 клас

31 грн

Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.

Поняття про якість довкілля. Критерії забруднення довкілля.

74

Аватар профіля Стась Лариса Ігорівна
Біологія та екологія
11 клас

58 грн

"МИСТЕЦТВО КРІЗЬ ВІКИ"1

"МИСТЕЦТВО КРІЗЬ ВІКИ"1

1606

Аватар профіля Тунік Світлана Григорівна
Мистецтво
4 клас

44 грн