Урок:

Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)

07.02.2023
0 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Навчальний проєкт

"Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)"

Мета проєкту:

- дослідження особливостей рідного краю;

- формування нового способу мислення особистості, яка володіє проєктною та дослідницькою технологією на рівні компетентності;

- розвиток пізнавальних та творчих навичок студентів, умінь самостійно шукати інформацію;

- розуміння єдності всього живого на планеті та необхідності бережливого ставлення до довкілля, рослин і тварин, які живуть навколо нас.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Навчальний проєкт

Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних)

Мета проєкту:

- дослідження особливостей рідного краю;

- формування нового способу мислення особистості, яка володіє проєктною та дослідницькою технологією на

-

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

2:

Завантаження файлу

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

1 1

Потрібні роз'яснення:

1 1
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

11 клас. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів. Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі.

11 клас. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів. Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі.

323

Аватар профіля Кошалковська Лариса Іванівна
Біологія
11 клас

30 грн

Екосистема. Різноманітність екосистем.

Екосистема. Різноманітність екосистем.

46

Аватар профіля Стась Лариса Ігорівна
Біологія
9 клас

58 грн

Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу

Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу

340

Аватар профіля Вайда Галина Іванівна
Біологія
10 клас

25 грн

Т.3. Структура та особливості технологічних операцій обробки деталей на верстатах з ЧПК.

Т.3. Структура та особливості технологічних операцій обробки деталей на верстатах з ЧПК.

86

Аватар профіля Чемерис Олена Андріївна
Програмування на верстатах з ЧПК
III—IV курси

250 грн

Структура сайту

Структура сайту

256

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
8 клас

33 грн

Схожі уроки

Антропічний вплив на біорізноманіття

Антропічний вплив на біорізноманіття

320

Аватар профіля Мітіна Світлана Миколаївна
Біологія і екологія
11 клас

Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини

Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини

735

Аватар профіля Мітіна Світлана Миколаївна
Біологія і екологія
11 клас

Вплив стресових чинників на організм людини

Вплив стресових чинників на організм людини

369

Аватар профіля Мітіна Світлана Миколаївна
Біологія і екологія
11 клас

НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НА МЕТАБОЛІЗМ ТОКСИЧНИХ РЕЧОВИН. ЗНЕШКОДЖЕННЯ ТОКСИЧНИХ СПОЛУК У ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ

НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НА МЕТАБОЛІЗМ ТОКСИЧНИХ РЕЧОВИН. ЗНЕШКОДЖЕННЯ ТОКСИЧНИХ СПОЛУК У ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ

375

Аватар профіля Мітіна Світлана Миколаївна
Біологія і екологія
10 клас

ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ПИТНОЇ ВОДИ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ

ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ПИТНОЇ ВОДИ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ

1524

Аватар профіля Мітіна Світлана Миколаївна
Біологія і екологія
10 клас