Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Діагностувальна робота з теми "Спостерігаю за значенням слів"

Українська мова

Для кого: 4 Клас

0 проходжень

9 запитань

29.09.2022

133

0

Вміст уроку:

Завдання №1 Теоретичний блок

  • Розгорніть зошит. На третьому рядочку після останньої діагностувальної роботи напишіть (без вказівки числа, бо виконувати завдання дехто може не сьогодні):

Діагностувальна робота

Значення слова

Поставте номер завдання на наступному рядочку і на ньому ж починайте його виконувати.

Наприклад:

1. Петрик завзято біжить по доріжці стадіону. Час біжить невпинно.

2. Закінчився урок...

Завдання №2 Тестування

Макс. балів: 6 з 28 (21%)

Перша частина завдання теоретична. Працюємо усно! Виконайте завдання тесту, непоспішаючи, вдумливо!

Завдання №3 Теоретичний блок

Макс. балів: 2 з 28 (7%)

Завдання 1

Утворіть і запишіть із поданим словом два речення, щоб в одному це слово мало пряме значення, а в іншому - переносне.

іде

Завдання №4 Теоретичний блок

Макс. балів: 3 з 28 (11%)

Завдання 2

Запишіть текст, замінивши виділені слова антонімами.

Закінчився урок. У шкільних коридорах гомін. Школярі відпочивають.

Завдання №5 Теоретичний блок

Макс. балів: 3 з 28 (11%)

Завдання 3

Доберіть синоніми до поданих слів і запишіть.

Гарний, ... .

Розмовляє, ... .

Мандрівка, ... .

Завдання №6 Теоретичний блок

Макс. балів: 4 з 28 (14%)

Завдання 4

Користуючись малюнками, складіть і запишіть чотири речення так, щоб слово хвіст щоразу мало нове значення.

Завдання №7 Теоретичний блок

Макс. балів: 4 з 28 (14%)

Завдання 6

Виберіть слова і словосполучення з довідки, які є синонімами до поданих слів, і запиши. Підкресли фразеологізми.

Покарати, ...

Втекти, ...

Довідка: намилити шию, чкурнути, накивати п'ятами, нам'яти боки, дати драла, всипати перцю, дати прочуханки, дременути.

Завдання №8 Теоретичний блок

Макс. балів: 6 з 28 (21%)

Завдання 7

Розгляньте малюнок. Складіть за ним текст (3-4 речення), використавши фразеологізм "як кіт наплакав".

Підказка:

  1. Хто та що робив у саду?

  2. У кого було яблук як кіт наплакав?

  3. Як до цього поставилась дівчинка?

  4. Що зробили діти?

Завдання №9 Теоретичний блок

Дякую! Сфотографуйте роботу та прикріпіть до Google Classroom.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0