Урок надає можливість застосовувати та пояснювати на прикладах поняття «Біблія», «пророки»; здійснювати аналіз Біблії як історичного джерела; вчить самостійно працювати з історичними джерелами.
Конструктор уроків
Урок надає можливість застосовувати та пояснювати на прикладах поняття «Біблія», «пророки»; здійснювати аналіз Біблії як історичного джерела; вчить самостійно працювати з історичними джерелами.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
ОПРАЦЮЙТЕ МАТЕРІАЛИ УРОКУ.
Занотуйте все, що вас зацікавило, в робочий зошит у вигляді тез.
Письмово виконайте завдання, які мають значок - .
Пригадайте!
Що ви знаєте про Біблію?
Які історичні відомості з неї було використано у попередніх параграфах?
Який біблійний сюжет зображено на малюнку? Чому вчені дискутують щодо правдивості цієї біблійної оповіді?
Біблія містить велику кількість переказів про історію Ізраїлю, Єгипту й сусідніх з ними регіонів. Підтвердити або спростувати цю інформацію покликана так звана біблійна археологія, що наразі є самостійним розділом загальної археології. Дослідження біблійної археології поширюються на землі, згадані у Старому Завіті, найперше на Палестину.
Здається, що Біблія — це збірка літературних творів, переважно давньоєврейських, написаних протягом майже 1600 років невідомими авторами. Імовірно, укладачів Біблії розділяли сотні років і тисячі кілометрів, вони належали до різних соціальних верств. Старий Завіт можна розглядати як історію ізраїльського народу.
Терміни та поняття, які варто записати, знати й розуміти:
Бі́блія (з грец. βιβλία – книги) – священна книга християн, яка поділяється на дві частини (Старий Заповіт та Новий Заповіт) і складається з окремих книг, написаних різними авторами.
Монотеїзм (від грец. Мόνος - один, θεός - бог) - віра в єдиного Бога, Творця всього сущого.
Пророками називають людей, обраних Богом і наділених даром сприймати Божественні послання й повідомляти їх людям, передрікати майбутнє.
№2:
Теоретичний блок
Так чи інакше, але вся історія єврейського народу пов’язана з Біблією. Нас цікавить та частина Святого Письма, яка називається Старим Заповітом і розповідає про історію Давнього Ізраїлю. Старий Заповіт складається з перших п’яти Мойсеевих книг і дванадцяти історичних книг.
Ми дізнаємося з Біблії як пророк Мойсей вивів єврейський народ з єгипетської неволі . Археологія підтверджує основні події історії, викладені в Біблії.
Біблія як історичне джерело
Святе письмо для християн та іудеїв (перша частина), що складається з 77 книг.
Старий Заповіт (перша частина) визнається християнами та іудеями. Складається з 50 книг. Розповідає про створення світу, виникнення людини, Великий потоп, історію єврейського народу.
Новий Заповіт (друга частина) визнається тільки християнами. Складається 27 книг. Розповідає про Ісуса Христа та події після його смерті.
- Висловіть судження, чому Біблію можна вважати історичним джерелом. Наведіть аргументи.
№3:
Теоретичний блок
ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ:
Біблійні сюжети в мистецтві.
Леонардо да Вінчі "Тайна вечеря" 1498р.
Біблійні сюжети досі є джерелом натхнення для багатьох митців. Так відтворює битву Давида і Голіафа український художник Олег Васянович.
Олег Васянович. «Давид і Голіаф» (2014).
№4:
Теоретичний блок
WEB - АКТИВНІСТЬ:
Біблія як історичне джерело історії народів Близького Сходу.
https://sites.google.com/view/hist-world-and-ukraine-grade-6/R2/T2/18-3
Кожна дитина має таланти від Бога: розум, силу, красу, кмітливість. Завдання дорослих - не лише помічати та розвивати ці таланти, але й навчати дитину правильно застосовувати їх.
Добра Книга (Біблія) вчить нас якнайкраще реалізувати кращі дари, що ми вже маємо, та розвивати у собі нові. Притчі Ісуса - яскраві історії про те, як Бог реагує на нашу поведінку, звички, стиль життя.
Розповіді Доброї Книги. Переглянь притчу Ісуса про таланти.
https://www.youtube.com/watch?v=GDkXwG8ZPs4
- А чи використовуєш ти таланти, які у тебе від Бога? Розкажи про них.
№5:
Теоретичний блок
ЗВ’ЯЗОК ІЗ СУЧАСНІСТЮ
Прочитайте десять заповідей Божих.
«Хай не буде тобі інших богів переді Мною.
Не вклоняйся їм і не служи їм...
Не призивай Імення Господа, Бога твого, надаремно.
Пам’ятай день суботній, щоб святити його.
Шануй свого батька та матір свою...
Не вбивай!
Не чини перелюбу!
Не кради!
Не свідчи неправдиво на ближнього свого!
Не жадай дому ближнього свого... дружини... раба... вола... ані осла, ані всього, що є в ближнього твого!
-1. Як ці заповіді могли прислужитися згуртуванню євреїв?
2.Чому вони стали втіленням загальнолюдських цінностей?
3.Які із заповідей вам здаються найважливішими?
4.Чи значущі ці заповіді для сьогодення? Відповідь аргументуйте.
№6:
Завантаження файлу
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
§ 18
Прикріпіть у ФАЙЛ фото виконаної класної роботи.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: