Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Повторити властивості множення і ділення.
Переставна властивість множення:
Від перестановки множників добуток не змінюється.
Цю властивість у буквеному вигляді записують так:
a · b = b · a
Сполучна властивість множення
Щобдобутокдвох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого та третього чисел.
У буквеному вигляді цю властивість записують так:
(ab) c = a (bc)
З переставної та сполучної властивостей множення випливає, що при множенні кількох чисел множники можна міняти місцями та брати в дужки, тим самим визначаючи порядок обчислень.
Розподільна властивість множення відносно додавання.
Щоб число помножити на суму двох чисел, можнаце число помножити на кожнийдоданок і отриманідобуткидодати.
У буквеному вигляді цювластивість записують так:
a (b + c) = ab + ac
З розподільної властивості множення відносно додавання випливає, що
ab + ac = a (b + c).
Властивості ділення
1. Щобдобутокдвох чисел поділити на третє число, можнаподілити на це число один ізмножників, а потімчасткупомножити на іншиймножник: (а · b) : с = (а : с) ∙ b.
(36 ∙ 15) : 9 = (36 : 9) ∙ 15 = 4 ∙ 15 = 60
2. Щоб суму двох чисел поділити на третє число, можнаподілити на це число коженіздоданків, а потімотриманічасткидодати:
(a + b) : c = a : c + b : c.
(81 + 45) : 9 = 81 : 9 + 45 : 9 = 9 + 5= 14.
Дана властивістьвиконується і для різницідвох чисел:
(а - b) : с = а : с - b : с.
(81 – 45) : 9 = 81 : 9 – 45 : 9 = 9 - 5 = 4.
№2:
Вільне введення тексту
Порося П’ятачок, віслюк Іа та кенгуру Кенга подарували на день народження Вінні-Пуху 264 кг меду. П’ятачок подарував у 3 рази більше меду, ніж Кенга, Іа — у 2 рази більше, ніж Кенга. Скільки кілограмів меду подарував кожен із гостей?
№3:
Вільне введення тексту
Розв’яжіть рівняння:
a) 27 352 : х – 26 = 500;
№4:
Тестування
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: