Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Використання електронних освітніх інструментів у процесі інтерактивного навчання: дошка Jamboard
»
Взяти участь Всі події

3. Організаційно-підготовчий етап. Вибір та обґрунтування теми проекту.

Трудове навчання

Для кого: 9 Клас

1 проходження

7 запитань

05.12.2022

179

0

Вміст уроку:

Завдання №1 Теоретичний блок

Макс. балів: 12 з 12 (100%)

І. Організаційно – підготовчий етап.

  • Обґрунтуйте проблему, що виникла, і необхідність її розв’язання.

  • Призначення проектованого виробу.

  • Вимоги до виробів даного призначення.

  • Вимоги до матеріалів.

  • Виберіть об’єктпроектування.

  • Аналіз зразків-аналогів.

Ознайомлення зі зразками виробів, виготовлених зі старих речей:

Інструменти, пристосування для виготовлення

Інструменти потрібно обирати відповідно до матеріалу з якого складаються деталі обраного проекту виробу.

Автоматизація — це заміна діяльності людини роботою машин і механізмів.

Комп’ютеризація — це процес впровадження комп'ютерів, які забезпечують автоматизацію інформаційних процесів і технологій в різних сферах людської діяльності.

Автоматизація та комп’ютеризація широко увійшли в наше повсякденне життя. На автоматизованих складальних машинах та автоматичних лініях готують, друкують й упаковують газети і журнали. На автоматичних лініях розфасовують, упаковують і укладають продукти харчування. Ліфти також автоматизовані — у них давно немає ліфтерів. У метро вас зустрічає автоматичний контролер. Рух транспорту у великих містах регулюють автоматизовані системи. Один автомат повідомить вам по телефону точний час, другий — проінформує про репертуар кінотеатру, третій — прийме замовлення на залізничні або авіаквитки.

Найпопулярніші торговельні автомати — для продажу газет, води, олії, квитків, а також ігрові й розмінні. У побуті ми дедалі більше використовуємо автоматизовані пральні машини, кухонні комбайни, тостери, радіо - й електроприлади з програмними пристроями.

Завдання №2 Теоретичний блок

Завдання №3 Теоретичний блок

Завдання №4 Завантаження файлу

І. Організаційно-підготовчий етап.

  1.1. Обґрунтування теми вибраного проєкту.

     Обгрунтування теми проекту або ще кажуть Обгрунтування доцільності проекту - це рівень його важливості в даний період часу і в даній ситуації для вирішення певної проблеми, питання або завдання.

Часто замість Обгрунтування теми творчого проекту вживають Актуальність проекту, яка показує затребуваність вивчення проблеми проекта, практичної і творчої реалізації її рішення.
Обгрунтування вибору творчої роботи учня - це доведення корисності проекту, пояснення необхідності та потрібності його виконання.

(чому саме обрали такий виріб, що надихнуло на виготовлення такого виробу, як використовуватимуть його на практиці, яким чином даний виріб зможе вирішити певну проблему, яким корисним умінням і навичкам зможе навчитися учень у процесі виготовлення такого виробу)

Завдання №5 Завантаження файлу

  1.2. Історія виникнення...

 1.3. Вироби-аналоги.

Користуючись книгами, журналами, спеціалізованими альбомами, мережею Інтернет тощо, учні знаходять об’єкти-аналоги (прототипи), на основі яких вони будуть конструювати власну модель.

Завдання №6 Завантаження файлу

1.4. Аналіз моделей виробів-аналогів


Завдання №7 Вільне введення тексту

Провівши пошук різноманітних конструкцій _____________ в мережі Internet, в

                                                                            (вписати свій виріб)

різноманітній літературі я вибрав найбільше різних зображень  моделів-аналогів своєму виробу:

Таким чином я побачив різноманіття конструкцій, конструкційних матеріалів, способів оздоблення.  Всі знайдені зразки використати в якості виробу-аналогу я не можу. Це нереально!

Тоді я проаналізував всі знайдені зображення.  Аналізував за різними ознаками: оригінальна форма, цікаве оздоблення, мала кількість деталей, доступні матеріали , можливість виготовлення в шкільній майстерні, зручність у використанні. Дані заніс в таблицю:

Отже, найбільшу кількість позитивних оцінок отримав зразок № ______

                                                                                                  (вписати номер свого зразка)

Проаналізірувавши всі зразки, я зрозумів що копіюючи інший виріб можна навчитися його виготовляти. Але цінність виготовленого виробу буде набагато більшою, якщо в його конструкцію або оздоблення внести щось своє. Тому я  конструкцію №__ вирішив _________________________________________

__________________________________________________________________

           (вписати те що ви внесли нове в конструкцію свого виробу)

  Однак він має деякі недоліки. Це ________________________________________                             

____________________________________________                      

                     (вказати які недоліки на ваш погляд має виріб)

       Я вибираю зразок № _____  .

Рефлексія від 1 учня

Сподобався

1 0

Зрозумілий

1 0

Потрібні роз'яснення

1 0
Рекомендуємо