Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Приєднайтеся до відеоконференції ZOOM у дату та час, коли урок починається за розкладом. Не запізнюйтеся! Якщо ви виконуєте його не у визначений розкладом час або в уроку відсутня позначка «Онлайн» - цей пункт пропустіть та відразу переходьте до самостійної роботи. Якщо протягом 10 хвилин від початку уроку за розкладом до відеокімнати не приєднався викладач – отже, у нього сталися технічні проблеми, тому ви переходьте до самостійної роботи.
Початок уроку: відеоурок (якщо відеоурок позначено у розкладі - то у ваших щоденниках біля нього стоїть позначка "Онлайн").
У випадку, коли у вашому електронному щоденнику цей урок позначено як урок, що відбудеться онлайн - то за 2-3 хвилини до початку приєднайтеся до відеоуроку.
Не всі уроки проходитимуть онлайн! Уважно перевірте позначки уроку у вашому електронному щоденнику!
Для приєднання до відеоуроку, використайте розміщене нижче посилання (для цього клацніть на картинку, розташовану нижче цього тексту), ідентифікатор конференції та пароль:
https://us05web.zoom.us/j/88918313822?pwd=d1h0RjNzdDhocjMvZ2JqNHFBSi8rUT09
Ідентифікатор конференції: 889 1831 3822
Пароль для входу: 6BX4ja
Самостійна робота (після відеоуроку):
Для початку самостійної роботи та складання конспекту уроку, перейдіть за розташованим нижче посиланням на сторінку робочого сайту (для цього клацніть на картинку, розташовану нижче цього тексту) та виконайте запропоновані на цій сторінці завдання:
№2:
Завантаження файлу
Прикріпіть до цього розділу фото вашого рукописного конспекту, який ви склали за уроком, для перевірки викладачу.
Рефлексія від 18 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)