Курс додав(ла)
Курс підвищення кваліфікації
8 годин ПК
Програма підвищення кваліфікації
50 грн
Після покупки цей курс відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані курси зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Курс «PixelArt анімація для вивчення растрової графіки та створення ігор»
31 слухач
зараз проходять цей курс
10 користувачів
успішно завершили навчання
Автор курсу
Гордєєв Артем Дмитрович
Приватні школи Crystal, FreedomSchool, Optima, к.т.н., вчитель інформатики та інженерії
Почніть навчання вже сьогодні й отримайте цінні знання та сертифікат за проходження курсу. Обирайте власний темп і навчайтеся у зручний для вас час. Курс створено як загальноосвітній.
* Цей курс НЕ є офіційним курсом
підвищення кваліфікації для педагогічних працівників від ТОВ «Всеосвіта».
Анотація
Курс "PixelArt анімація для вивчення растрової графіки та створення ігор" створений для вчителів інформатики та мистецтв, а також батьків, які бажають залучити дітей до світу комп'ютерної графіки та анімації. Основою курсу є вивчення техніки PixelArt — стилю, що використовувався у класичних відеоіграх на кшталт Pacman, Space Invaders, Mario. Цей стиль, легкий у засвоєнні, стане цікавим та корисним інструментом для учнів, що дозволить їм краще зрозуміти основи растрової графіки та створення анімацій. Вивчення PixelArt анімації проходить на основі сайту piskelapp.com.
Програма
Програма курсу складається з 3-х модулів, в яких ви набудете як теоретичні, так і практичні знання в роботі з додатком PiskelApp, який створено для растрової графіки та анімації в стилі PixelArt.
Програма курсу:
Модуль 1. Знайомство з PixelArt анімацією та додатком Piskelapp
Тема 1.1. Знайомство з графікою PixelArt.
Тема 1.2. Знайомство з інтерфейсом додатка PiskelApp.
Тема 1.3. Інструменти та техніки для створення лінії, кривої, кола.
Модуль 2. Використання палітри та підготовка картинки до збереження в файл
Тема 2.1. Використання палітри та збереження файлу.
Тема 2.2. Підготовка власного малюнка для PixelArt.
Модуль 3. Багатошарове зображення та перша анімація
Тема 3.1. Шари зображень.
Тема 3.2. Принципи анімації. Перша анімація.
Додатково! Ви отримаєте доступ до готових презентацій з освоєння цієї теми, які були розроблені для 4го класу!
Актуальність
PixelArt залишається популярним стилем у сучасних інді-іграх та мобільних додатках, що робить його інструментом в навчанні, що має попит. Курс допоможе вчителям інформатики поглибити уроки растрової графіки, використати анімацію в розробці ігор в середовищі програмування Scratch, а вчителям мистецтв — додати нові елементи творчості у викладання. Анімації в стилі PixelArt дозволяють легко інтегрувати комп'ютерні технології в навчальний процес, розвиваючи у дітей просторове мислення, навички роботи з графікою та анімацією.
Цільова аудиторія
Курс розрахований на вчителів інформатики та мистецтв, які прагнуть розширити свої знання у сфері комп'ютерної графіки. Також, курс буде корисний батькам, які хочуть допомогти дітям опанувати нові графічні навички для створення ігор в Scratch.
Мета курсу
Навчити вчителів використовувати техніки PixelArt та анімацію для викладання основ растрової графіки, що допоможе зробити уроки більш захопливими та інтерактивними.
Очікувані результати
Після завершення курсу вчителі зможуть:
Використовувати PiskelApp для створення графіки в стилі PixelArt.
Створювати прості та багатошарові анімації.
Ефективно застосовувати отримані знання на уроках інформатики та мистецтва.
Розробляти власні вправи та завдання для учнів, спрямовані на освоєння растрової графіки та основ анімації.
Відгуки учнів, які вже пройшли курс:
Навчальний план
Найменування розділів, модулів, тем |
Всього годин |
Лекції |
Самостійна робота |
Практична робота |
Години контролю |
Вид контролю |
Модуль 1. Знайомство з PixelArt анімацією та додатком Piskelapp В першому модулі ви ознайомитесь з основними принципами малювання в стилі PixelArt та всіма елементами інтерфейсу додатка на сайті piskelapp.com. |
Всього годин: 3 |
Лекції: 1 |
Самостійна робота: 0 |
Практична робота: 1 |
Години контролю: 1 |
Вид контролю: Тест + Проєкт |
Модуль 2. Використання палітри та підготовка картинки до збереження в файл В другому модулі ви ознайомитесь з додатковими елементами інтерфейсу додатка, які дозволять вам легше малювати свої роботи, а також ми навчимось зберігати малюнки у файли, які можна буде використати в середовищі програмування Scratch. |
Всього годин: 2 |
Лекції: 1 |
Самостійна робота: 0 |
Практична робота: 1 |
Години контролю: 0 |
Вид контролю: Проєкт |
Модуль 3. Багатошарове зображення та перша анімація В третьому модулі ви навчитель створювати багатошарове зображення, що спростить малювання складних PixelArt малюнків, а також навчимось створювати просту анімацію. |
Всього годин: 3 |
Лекції: 1 |
Самостійна робота: 1 |
Практична робота: 1 |
Години контролю: 0 |
Вид контролю: Проєкт |
Відгуки студентів