Курс «Фразеологізми як засіб збагачення мовлення вчителя-лідера»
31 слухач
зараз проходять цей курс
17 користувачів
успішно завершили навчання
Автор курсу
Нестерович Юліана Володимирівна
Аспірантка кафедри загального мовознавства і слов'янських мов ТНПУ ім. В. Гнатюка, викладач української мови і літератури в навчально-підготовчому центрі "Конспект". Призерка Всеукраїнських та Міжнародних мовно-літературних конкурсів та олімпіад, учасниця Всеукраїнських та Міжнародних фахових конференцій.
Почніть навчання вже сьогодні й отримайте цінні знання та сертифікат за проходження курсу. Обирайте власний темп і навчайтеся у зручний для вас час. Курс створено як загальноосвітній.
* Цей курс НЕ є офіційним курсом
підвищення кваліфікації для педагогічних працівників від ТОВ «Всеосвіта».
Анотація
Курс "Фразеологізми як засіб збагачення мовлення вчителя-лідера" ознайомить слухачів із фразеологізмами та їхніми різновидами, допоможе поповнити власний лексичний запас багатьма фразеологічними одиницями, навчить грамотно і доцільно використовувати їх під час промов та в побутовому мовленні, пояснить значення численних маловідомих фразеологізмів. Курс складається із трьох модулів. У першому модулі розкривається поняття фразеології, фразеологізмів та дотичних термінів, розглядається класифікація фразеологізмів, особливість їх будови, функціонування, значення. У другому модулі пропонується ознайомитися із найпоширенішими джерелами фразеологізмів. Третій модуль містить два підсумкові завдання - текст промови, у якій потрібно знайти фразеологізми, а також підсумковий тест. Крім того, в останньому модулі слухачам запропоновано створити власний текст промови із використанням фразеологізмів (це завдання не обов'язкове для виконання). Кожна підтема перших двох модулів містить практичне завдання, окремі теми - тестові завдання. Характер практичних завдань - пошуково-творчий. Завдання не орієнтовані на філологів, а будуть цікавими і посильними для широкого кола слухачів (якщо виникатимуть проблеми із розумінням окремих фразеологізмів, завжди можна скористатися фразеологічним словником, прикріпленим до першої теми). До структури курсу входять 7 лекцій, 10 практичних робіт (обов'язкових для виконання), 2 практичні роботи (не обов'язкові для виконання), 6 тестувань (включно із підсумковим). Щиро запрошую на свій курс!
Програма
Модуль | Назва | Л | С | П |
Модуль 1 | Фразеологія в контексті мовознавства | |||
1.1. | Фразеологізм як одиниця фразеології | 2 | 1 | 1 |
1.2. | Співвідношення фразеологізму зі словом, словосполученням, реченням | 2 | 1 | 1 |
1.3. | Класифікація фразеологізмів | 2 | 0 | 1 |
1.4. | Синонімія, антонімія, омонімія, багатозначність фразеологізмів | 2 | 1 | 1 |
8 | 3 | 4 | ||
Модуль 2. | Джерела фразеологізмів | |||
2.1. | Народне життя як одне з найбагатших джерел фразеології | 1 | 1 | 1 |
2.2. | Фразеологізми, що виникли на професійному ґрунті | 1 | 0 | 1 |
2.3. | Міфологія як джерело фразеологізмів. Біблійні фразеологізми | 2 | 1 | 1 |
2.4. | Фразеологізми-запозичення. | 1 | 0 | 1 |
2.5. | Прислів’я і приказки. Афоризми | 1 | 0 | 1 |
6 | 2 | 5 | ||
Модуль 3 | Узагальнення матеріалу | |||
3.1. | Аналіз тексту | 0 | 0 | 1 |
3.1. | Підсумковий тест із курсу | 0 | 1 | 0 |
0 | 1 | 1 | ||
14 | 6 | 10 |
Навчальний план
Найменування розділів, модулів, тем | Вид контролю |
Модуль 1. Фразеологія в контексті мовознавства
|
Вид контролю: Тест + Проєкт |
Модуль 2. Джерела фразеологізмів
|
Вид контролю: Тест + Проєкт |
Модуль 3. Узагальнення матеріалу
|
Вид контролю: Тест + Проєкт |
Відгуки студентів