Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

9 травня 2022 об 11:34
0 0

Фонетичні розминки

Звук [h]

Вчитель: Уявіть, що зараз зима, ви забули рукавички вдома і ваші ручки замерзли. Ви стараєтесь зігріти їх, дмухаючи:

[h], [h], [h] – hello, hi

Звук [ai]

Вчитель: Уявіть, що ви папуги і повторюєте все, що чуєте:

[ai], [ai], [ai] – hi, I, bye, fly

Звук [s]

Вчитель: Одного разу я пішла до лісу. Втомившись після довгої прогулянки, я вирішила присісти на пеньочок відпочити. Раптом з-під нього виповзла змія і зашипіла [s-s-s]

[s], [s], [s] – sit, stand, Sam

Звук [p]

Вчитель: Уявіть, що у вас на долоні лежить пір’їнка. Вам потрібно сказати звук [p] так, щоб пір’їнка злетіла з долоні. Для цього вимовляємо цей звук з придихом.

[p], [p], [p] – Pam, pen, pencil

Тепер візьміть аркуш паперу, піднесіть його до обличчя і енергійно вимовте англійський звук [p] так, щоб аркуш відхилився.

Звук [b]

Вчитель: Ходімо тепер кидати камінці у річку. Щоразу, коли камінчик падатиме у воду, ви кажіть звук [b]. (Діти показують, наче вони кидають камінці у воду і кожного разу вимовляють звук [b]. Вчитель наголошує, що цей звук вимовляється з меншим придихом ніж звук [p])

[b], [b], [b] – Ben, big, bell

Звук [p-b]

Вчитель: Ой, пішов сильний дощ, і його краплі застукали по даху нашої школи:

[p-b], [p-b], [p-b]

Читайте також: